Rejestracja | Niezalogowany |
Wyszukaj w serwisie:

Niewidzialny

Dodano: 2009-08-20    
« wstecz
Zapowiadany od dość dawna model filmowego myśliwca przyszłości jest już dostępny. Taka okazja trafiła się dzięki Anigrand Craftsworks, która postanowiła wyprodukować ten model specjalnie dla Fantastic Plastic.
Na wstępnie przypomnę jednak z czym mamy do czynienia. FA-37 Talon to samolot przyszłości, który mieliśmy okazję oglądać w filmie Niewidzialny. Był to jeden z trzech ponaddźwiękowych myśliwców o zmiennej geometrii skrzydeł zdolnych osiągnąć prędkość 4 machów.
Właśnie teraz mamy po raz pierwszy możliwość sklejenia własnego myśliwca przyszłości. Model wykonany jest w skali 1:72. Jest to bardzo dobra skala dla tego modelu ponieważ idealnie komponował się będzie on obok F-22 lub F-18. Model składa się z 36 części. W ich skład wchodzi przeźroczysta kabina. Do modelu dołączone są również kalkomanie umożliwiające wykonanie modelu w trzech różnych, znanych z filmu wersjach.

Teraz jeszcze cena.
Za przyjemność sklejenia tego fajnego modelu będziemy musieli wydać ok 111 dolarów. Cena ta nie zawiera jednak kosztów przesyłki do naszego kraju, ale za to wliczone są już koszty transportu do USA. Więc jeśli macie kogoś znajomego za wielką wodą to nie musicie się zastanawiać nad kupnem tego myśliwca.

Reasumując, ktoś komu film podobał się chociażby ze względu na efekty i same myśliwce i chce wydać odpowiednią sumę za model, nie powinien się zastanawiać ponieważ myślę, że model w tym przypadku wart jest swojej ceny i będzie bardzo fajnie prezentował się na półce.

Więcej info możecie przeczytać TUTAJ

Galaxy Kits | modelarstwo Sci-Fi  Galaxy Kits | modelarstwo Sci-Fi Galaxy Kits | modelarstwo Sci-Fi Galaxy Kits | modelarstwo Sci-Fi



Dodał:
Kurcze drogi...a kartonowego szukałem długo i bezskutecznie.
My lubimy ich, oni lubią nas:
Sluis Van Kit instructions
Autor strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez ich autorów.
  home-co nowego? / recenzje modeli / wasze modele / porady techniczne / wzorce / praca w toku / pobierz / forum / pytania?